Последователи

вторник, 17 януари 2012 г.

A Gift In Red

По принцип много обичам червения цвят, особено в класическата комбинация с черно. Този път обаче подаръкът за една очарователна приятелка не беше умишлено решен в тези цветове, а трябваше да бъде нагоден към опаковката, която ми дадоха от магазина към самия подарък. Въпреки че бях твърдо решена да правя специална кутийка, реших че е срамота да не използвам хубавата опаковка и с малко декориране се получи това:
А това е картичката към подаръка:

Цветята са мое производство от една разтегателна хартия, която напръсках щедро с течни перли. Надявам се рожденичката да харесва червено и черно.
 И тъй като видях няколко предизвикателства по темата ще я включа в някои от тях.
I will include it into the following challenges:

20 коментара:

Deni каза...

Валя, страхотна картичка и подаръчна опаковка! Цветовете - просто класика, и на мен са ми любими!Успех в предизвикателствата!

bejko каза...

Ако има някой който да не харесва комбинацията червено и черно то е защото не е видял това което ни представяш!Страхотна визия си направила с опаковката допълнена с картичката!:)

Doreen каза...

Wow just gorgeous. Thanks for sharing with us at Whimsy Stamps this week.xxx

Veselina каза...

Прелестен комплект се е получил, Вале! Цветето ти е страхотно, много красиво!

Пъстър свят каза...

Чудесни са! Рожденичката ще бъде очарована! Поздравления!

kenli каза...

Ех, че страстно.....И ако и ресторанта е в тези цветове, направо ще си улучила шестицата....Няма как да не и хареса комплекта на твоята приятелка! Толкова е.....величествен!

Lionelsa каза...

Няма как да не се хареса - много е стилно.

paper fun каза...

Striking card. I love the red and black together.

Thanks for joining us at Creative Card Crew.

Mari

Andie's Space каза...

This is so striking & gorgeous. It looks lovely. Thanks for joining us at Creative Card Crew.
Hugs,
Andie xx

Natallia каза...

Изысканно и утонченно! Очень эфектный наборчик получился!

Christina - Pieces of Dreams каза...

Beautiful! Hugs Chris xx

Miss Emerald каза...

Уау! Невероятно красив и стилен комплект се е получил! Справила си се страхотно с декорацията на опаковката, а картичката е просто страхотна! Да не говорим за очарователната и привличаща вниманието комбинация от червено и черно!

Ani каза...

Прекрасно си се справила! Много красива картичка и опаковка! Благодаря ти че се включи в предизвикателството на Creative Card Crew - Seeing Red! Успех! Ани

Hristovica каза...

Вал, много ми допадат! Има нещо много секси и страстно в съчетанието ти, супер са :о)

skylife каза...

Много ми харесва тази цветова комбинация и в същото време не се решавам да я ползвам...Едновременно стилна и секси, страхотно е всичко :-)

Julie каза...

Such eye catching cards! thankyou for sharing with us at LCI, Have a great weekend, Julie.x

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Вал, чудесни са! Успяла си да направиш страхотно стилен комплект! Идеята да декорираш опаковката много ми допадна, а цветовата комбинация и на мен ми е любима. Изобщо не се съмнявам,че ще впечатлиш получателката..

BEARKIS каза...

Стилът в червено и черно е присъщ на всеки с вкус към красивото...а ти го представяш подобаващо!!!

Catherine каза...

This is really striking with the colour combination! Thanks for joining us at LCI this week...

DesignerDiva каза...

Stunning card! I love black and red together so dramatic!
Thanks for joining the Ladybugs at LCI and good luck with the 'Bows' challenge
Hugs Laurie x