Последователи

четвъртък, 26 януари 2012 г.

Pay It Forward 2012

От 2 дни нямам Интернет заради влошената обстановка и сега трябва да наваксвам да разгледам новите неща, които сте натворили през това време. Снощи за половин час успях да се включа в мрежа и се записах при няколко момичета за играта 'Предай нататък'.
Taзи година и аз ще се включа в тази интересна игра за размяна на ръчно направени красоти.
Който желая да му изпратя нещо изработено от мен, моля да остави коментар под тази публикация! Надявам се да успея да доставя радост на няколко сродни души! Може да са повече от 5 (стига да има желаещи, разбира се), защото се записах на няколко места!
Лека и приятна вечер!

10 коментара:

КИКА каза...

Пу, пу, аз съм първа при теб. Наистина много се радвам. Правиш невероятни неща!
Лек и усмихнат ден!

bejko каза...

Ееее,късмет и за мен!Помислих ,че съм те изпуснала:)

vilini каза...

Не бих пропуснала. Въпреки, че вече съм записана и при други майсторици.Позволявам си го, защото днес бройката при мен нарастна и играта е отворена.

Addii каза...

Днес ми върви,с радост се включвам и при теб.Много съм щастливааа.

Em каза...

Еее, точно на края и аз се доредих. Тази година много се чудих дали ще имам време, за да се включа в играта, но мисля че е толкова забавна и няма как да не участвам!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех, май те изпуснах за малко...

Svetla * каза...

Привет :)Оставям коментар с надеждата да се запиша и при теб ;)

Ani каза...

Изпрати ми адреса си на ani_arts@abv.bg за да мога да ти пусна изненадката.

Veselina каза...

Такааа, на който му липсва интернета от време на време по за доста време, като при мен, така не успява! Здраве да е!

Valchen каза...

Подаръци ще има за всички, много съм щастлива, че се записахте при мен!!! Ще очаквам адресите ви, момичета!