Последователи

неделя, 15 януари 2012 г.

Warm Wishes For A Happy Birthday

Днес сме отново на детско парти за една малка 7-годишна сладурана и направих една много зимна картичка като за зимен рожден ден.
Today we're invited to the birthday partiy of a 7 years old sweetie and I made a snowy birthday card for her:
 Ето по-отблизо, за да се види натрошеното кадифе, което напоследък много ми харесва да използвам за пухкави елементи:

 И понеже върху картичката не остана място за пожелнието, сложих надписа "Честит рожден ден" отвътре.
Since there wasn't enough space on the card for the sentiment I decidet to put 'Happy Birthday' inside:

13 коментара:

Natallia каза...

Никогда не делала морозных открыток на День рождения!.. А ведь очень истересно выходит! Хорошенькая открыточка! Как раз то, что нужно семилетней девчонке!

Pami каза...

This is gorgeous! Love the colours and embellishments! I bought this image yesterday, she is gorgeous! Pami x

Unknown каза...

Много сладка картичка :) А с това натрошено кадифе картичките изглеждат много помпозни :)

Bo каза...

Ама много е сладурска! Харесва ми как си я оцветила! С кадифето е много пухкаво и сладко! Успех!:)

Miss Emerald каза...

И сладка, и пухкава, и носеща в себе си топлина и прекрасно поднесено пожелание за рожден ден!

Katrin каза...

Красивая! Такая яркая и позитивная!!!

bejko каза...

С тази малка сладуранка с чаша чай,наистина ми стана някак уютно!Дори ми замириса на билки!:)

Liz's creative corner каза...

Fab card, lovely image and colours, hugs Liz xx

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Много красива картичка- чудесно оцветяване и това натрошено кадифе придава толкова топлина и ..пухкавост....Чудесна е!

Маги каза...

:) Много ги обичам печатчетата на Криста. Супер свежа е станала картичката.

Addii каза...

Много е сладуреста картичката,чудна!

Rali каза...

Натрошеното кадифе е пристрастяващо, нали ;) Толкова става всичко мекичко и пухкавко....
Картичката е невероятно сладка и изпипана до всеки последен детайл... особено как потъват крачетата й в снега! Много ми харесва.
Благодаря ти, че се включи в новото предизвикателство на Двете елши!

Handmade_by_MaDe каза...

Картичката е много хубава,а картинката ммм...картинката е невероятно сладка!Успех :)