Последователи

петък, 2 декември 2011 г.

Блог наградка


Това е блог наградка, която получих от Deni. Нямам много опит с такива наградки, но доколкото разбрах трябва да споделя 7 неща за себе си и това са:
1. Харесва ми да имам хобита и им отдавам всяка свободна минута
2. Обичам да пътувам
3. Картичките ми са много разнообразни по стил, защото ми харесва да екпериментирам и не искам да се спирам само на един стил или една техника
4. Харесва ми работата като еколог  
5. Не обичам да гледам новинарските блокове, просто защото напоследък само се депресирам от новините
6. Обичам книгите
7. Оптимист съм - това дали нещата ще се оправят в полжителна посока зависи от настройката
И сега трябва да избера 7 мои любими блога. Те са повече от 7 и освен това, не искам моите да се повторят с тези, които Дени е избрала, така че това са:

7 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Вале, много ти благодаря за отличието! От прочетеното за теб пък установих, че двете имаме много общи неща :) Прегръдки!

Addii каза...

Благодаря много за наградата,много се радвам ,че съм сред твоите избраници!

Miss Emerald каза...

Валя, честита ти блог-наградка! Още интересни неща си споделила за теб!

Svetla * каза...

Благодаря много за наградката ! Много мило от твоя страна :) Радвам се, че моят блог е един от тези , които харесваш ! Благодаря ти :)

Handmade_by_MaDe каза...

Благодаря за усмихващата наградка,но да си призная честно много повече ме радват хубавите коментари,които оставяш под моите публикации!Искрено се надявам да не те обидя с това,че няма да предам нататък,тъй като не съм любител на този тип награди по ред причини.Колкото до 7те признания :)- с удоволствие ще ги споделя!Още веднъж благодаря и ти пожелавам един прекрасен ден! :)))

Veselina каза...

Вале, благодаря много за наградката от теб! Радвам се, че моите неща /макар и по-рядко да публикувам, поради ред причини/ ти допадат и намираш нещо в тях! Поздрави!

Mila каза...

Валя, благодаря ти от все сърце за отличието :)Радвам се, че ти допадат нещата, които правя - винаги много се зареждам от коментарите под постовете :)Аз съм малко новак в тези неща, но с удоволствие ще споделя 7 неща с вас :)