Последователи

петък, 5 август 2011 г.

Magnet frame

Направих тази магнитна кутийка, в която да слагаме бележки и моливче, защото винаги, когато правим някакъв списък, точно тогава post-it бележките ги няма никъде, или ако ги намерим, то моливът изчезнал.
Така че много се зарадвах на 2 предизвикателства:
Аltered Аrt - Экспресс-задание #7. Подарок за пол часа - рамочка магнит - което изисква да се следва тяхното уроче за изработване на магнит-рамка за снимка.
А другото е Игра №4 на Hobbisimo - За мен - честно да си призная аз съм голям фен на натруфения винтидж стил, въпреки че досега не съм правила нещо такова, защото това е стил, който не се харесва на много хора. Затова благодаря на Нели, че с тази игра позволи да покажа тъмната страна на моите крафтърски напъни;)) Лепната на хладилника, който е иноксов и много семпъл, изглежда доста добре като акцент.
Хареса ми надписчето "pure beauty" в ъгълчето на листа хартия и реших да го използвам, защото за всяка майка нейното дете е най-красиво;)
Ще я включа и в няколко други предизвикателства:

13 коментара:

Melissa Bove каза...

Wow!! Amazing work!! Everything is just gorgeous! Thank you very much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

Hugs...
Melissa

Addii каза...

Много,много ми хареса,чудесна идея!

Neli каза...

Страхотна е! Поздравления!

Veselina каза...

Рамката ти е просто бижу, много ми харесва! Успех!

BEARKIS каза...

Много хубава е цветовата гама!Тази роза,в кутийката,особено ми допадна!!!Иначе картичката(виждам само отдалеч),но също ми стана интересно,аз също харвсвам стила.Хубава вечер!

Nannieflash каза...

Gorgeous card love your photo what a cute little girl. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyx

Petya каза...

Оооооооооооо, това е нещо върховно! Страхотно се е получило! Успех във всички предизвикателства в които участаш!

kenli каза...

Това е великолепие от хартии,цветове и майсторство! Розата ти особено, е - УНИКАЛНА!

Косичка каза...

Прекрасная работа! Спасибо за участие в задании от Altered Art!

janeza каза...

Красота!!!

Mila каза...

Страхотна е! Поздравления :)

Cvety каза...

Всъщност не ми изглежда чак натруфена, има доста "празно" пространство :), а цветовете, идеята и елементите са прекрасно съчетани и си представям колко красиво стои като единствен акцент някъде :)
Успех!

Maria каза...

Wow, I love this - it's stunning, and gorgeous colours together. Maria x