Последователи

четвъртък, 18 август 2011 г.

Бележник-календар/Notebook

След многократни опити да публикувам поради проблеми с Blogger-а успях да кача снимки на последното си творение - саморъчно направен бележник-календар в любимия ми винтидж стил. Смятам да го включа в Игра №5 на Хобисимо - дано да се признават и бележници с календарче:
Етикетчето пак го направих с ефект "счупено стъкло", за да придобие по-ретро вид, обилно поръсих със златна пудра и етикета, и цветето за повече разкош и ето какво се получи:


Листите ги дистреснах яко, за да имитират стара хартия и на страниците наслагах едно винтидж печатче, което ми беше подарък към едно списание и страшно много ми харесва:

Ще включа тефтерчето и в предизвикателството, зададено от Krissbal при Картичкофуриите - Любим цвят/цветова коминация - зеленото е един от любимите ми цветове.

8 коментара:

Unknown каза...

Невероятен :) Пускам заявка за един бележник-календар :)

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасно е!

Addii каза...

Чудесен е и в този прекрасен цвят!

Ani каза...

Страхотен е! Обожавам винтидж-а!

Mary J каза...

WOW!! Valchen, this is so beautiful - the colours you've used are delicious!

Krissbal каза...

Прелестно...Много ми хареса.Поздравления!

KalySto каза...

Много ретро, много красив ! Поздравления!

Cvety каза...

Страхотен е - красив, стилен и наистина изглежда като старо безценно съкровище съхранено с годините.. само леко да поизтупаш прахта и готово.. :) Поздравления!
Успех ти желая!