Последователи

сряда, 10 август 2011 г.

A Blue and Green Teabox

Много ме сърбяха ръцете да използвам новото си печатче и реших да си направя кутийка за пакетчета чай в любимата ми синьо-зелена гама.

 Реших от едната страна чашката със сладкото мишле да е в синьо, a от другата - зелено:

Ще я включа и в още няколко предизвикателства.
I decided to make a teabox in my favourite colour scheme - blue and green and with my new stamp. I will enter it into the following challenges:
Тhe Shabby Tearoom Challenge #74 Tea for Two - the tea theme in blue and green
Lexis Creations Challenge #46 1,2,3 Recipe - 1 image, 2 flowers, 3 patterned papers
Ladybugs Crafts Ink Challenge #36 Favourite Stamp - I think every crafter's favourite stamp is the newest one.

7 коментара:

Miss Emerald каза...

Аууу, много е готина, оригинална, закачлива и направо ме накара да ми се допие чай! Поздравления и успех в предизвикателствата!

Unknown каза...

ЕЕЕЕЕЕЕЕ много е сладичко това мишле :) Пък кутийката е страхотна :)

BEARKIS каза...

Даааа,приятно е в тази миша компания!Поздрави!

Cvety каза...

Готина е като резултат и различна като идея, и елементи :)
Поздравления и успех!

Melissa Bove каза...

Gorgeous box! And I love that sweet image! Thank you very much for joining us this week at The Shabby Tea Room!

Hugs...
Melissa

Lin каза...

Gorgeous box.

Thanks for joining us at Lexi's Creations.

Lin xx

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасна е кутийката ти за чай! Много ми харесват цветовете, които си избрала и закачливата картинка с мишлето...