Последователи

сряда, 11 април 2012 г.

Art journal или Предай нататък

Излишно е да казвам, че идеята на Тони - Творения и вдъхновения за пътуващ арт журнал страшно много ми хареса и беше истинско предизвикателство, защото досега само съм гледала с възхищение арт журнали в списания и интернет. Да си призная честно, първите 3 дни престоя на бюрото ми без да имам ни най-малка идея какво да правя с него. Ще си помислите - защо тогава си се записала, като нямаш идея! Ами записах се, смятайки, че докато дойде до мен има време и ще измисля нещо. Обаче не стана точно така, защото всеки път като си казвах, че скоро ще дойде моя ред и е крайно време поне да се замисля, все нещо друго отвличаше вниманието ми. Така, на 4-тия ден грабнах дистрес мастилата и почнах да клепам. Толкова ми хареса да имам такова голямо пространство за дистресване, че го минах няколко пъти с мастилата. После същото стана с перфектните перли - първо мислех с тях да мина само табелката с надписа, за да й предам 'метален' вид, обаче пак ми хареса и реших, че и циферблата, освен напукан и дистреснат, трябва да стане и златен, после и птичките го отнесоха и така... Накратко казано, веднъж като започнах много ми хареса процеса и утре (точно седмица, след като го получих) нашият артжурнал ще отпътува към Нина, чийто ред е да остави своето късче любов. Искрено се надявам арт журналът да направи и втори 'тур', за да имам шанс да видя всички творения наживо - уверявам ви, че досегашните са великолепни!
От снимката не личи много, но табелката, освен че е напудрена с перфектните перли, я 'начуках' с върха на четката, за да заприлича на кована метална табела:

I will include this pages of an art journal into:
simon says stamp and show - a lord tim technique - the blended distress and spritz technique for the background, and for the clock I applied the crackle paint, coloured it with distress and applied some perfect pearls on the top

21 коментара:

Dafi✿ каза...

Много, много ми харесва! Чудесна комбинация на цветове и елементи. Поздрави:)

Natallia каза...

Какие цвета!.. Волшебство просто!.. Просто потрясающе!

Katya Kovacheva каза...

Вале, прекрасно е! Сътворила си едно истинско пътуване във времето, много ми харесват свежите цветове, табелката, която изглежда като истинска, а златният ефект е уникален. Съжалявам, само за това, че няма да имам възможност да се насладя на тази красота на живо, но няма как :)

dani's cards каза...

Много,много ми харесва!Просто уникално!Дистрес,часовник,цветя - любимите ми!Леко винтижд стил - много любимо!Браво!Като малка приказка!

Диляна каза...

Страхотно е станало - цветовете, посланието, елементите!!! Браво :-)

Hristovica каза...

Каква красота!!! Вал, стресна ме...какво ще правя аз след няколко седмици ,че да е равностойно на твоята експлозия от цвят и нежност? Олеле...:о)))

Handmade_by_MaDe каза...

Уау!Обездумена и възхитена съм!Страхотни цветове,любими елементи,една голяма истина и голяма наслада...на момента! :) Поздрави,Валя,невероятен отпечатък в бележника!

merypoppins каза...

За съжаление съм пропуснала предишните страници на този албум,но това което виждам че си направила много , много ми допада.Прекрасно съчетаване и преливане на цветовете. Ефектът на желязо си придала превъзходно.Поздравления!!!

Miss Emerald каза...

А аз казвам "Олеле", защото при мен тепърва предстои да пристигне някой ден и определено съм все повече затруднена! Това, което ти си сътворила е просто невероятно като цветове, като идея, като изпълнение! Перфектно!!! Много ми хареса думичката, която MaDe, е използвала - "обездумена"! Точно така се чувства и аз! Вале, поздравления за страхотната идея и техниките, които си използвала!

Toni каза...

Невероятно красиво! И аз, както и всички останали съм впечатлена и очарована. Страхотни страници. Благодаря за включването в инициативата!

Маги каза...

Вале, страхотни страници си направила!

Mila каза...

Валя, страхотно се е получило :) И посланието много ми допада :)

Addii каза...

Красота!

Esi каза...

Прекрасно е! С нетърпение очаквам да го видя "наживо".

Le каза...

Очарована съм! Чудесен път поема този бележник!

kami_bonbona каза...

Страхотна страничка!!! Толкова са нежни цветовете. Следя журнала с голям интерес :)))

Veselina каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Veselina каза...

Прекрасна работа, Вале! Много нежно, много красиво и въздействащо!

Te4eto каза...

Ехааа, ей това е красота!

Ani каза...

Красота! Весели празници!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

УАУ... Вале, не знам какво да кажа..Прелестно, стилно,..нежно..страстно..каквото и да кажа, няма да го опише..СТРАХОТИЯ!