Последователи

събота, 31 март 2012 г.

Birthday fun

Темата на тазседмичното предизвикателство при 2 Sisters Challenge Blog е 'Рожден ден' и за моята картичка съм използвала това сладко дигитално печатче, любезно предоставено от спонсора ни Digital Delights. Реших да експериментирам с оцветяване върху крафт картон - използвах копик маркери, защото с акварелни моливи стана страшно бледо, а белите птънца ги оцветих с едно тампонно мастило, което използвам по принцип, когато искам да отпечатам нещо върху крафт картон - дава отличен плътен цвят.
Hi, this week challenge at 2 Sisters Challenge Blog is 'Birthday Fun' and I made a birthday card with this sweet digi image kindly given to us by our lovely sponsor this week Digital Delights. I printed the image on a craft cardstock and coloured it with copics and with white cotton ink pad for the white spots.


9 коментара:

Addii каза...

Много сладичка картичка,оцветяването много ми харесва!

bejko каза...

Много е веселка с тази кравичка!Развесели ме:)

Pat каза...

I'm a sucker for cows and he is adorable. Thanks for joining speedyFox and Friends.

kenli каза...

Като за първи април, така ме развесели твоята картичка. Суперска е с тази почудено кравичка и ме накара да си спомня част от едно стихотворение в този дух :
" Марули, марули, марули,
огромно зелено поле,
сред тях седи и се пули
едно възхитено теле...."
Има и втори куплет, но като се сетя ще ти го напиша.
Благодаря ти, че ме усмихна!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех,че е слдурска.. Много ми хареса телето и стихчето на kenli ме усмихна допълнително :) Страхотно оцветяване, Вал. Идеята за бяло тампонно мастило е супер!

Маги каза...

Чудно се е получило оцветяването, а картичката е толкова весела! :)

Natallia каза...

Чудесная открытка!.. Штамп очень нежный и веселый одновременно!.. Цветовая гамма, как всегда, безупречна!.. Здорово!

Hristovica каза...

Ох, каква е сладка...

Designing with Debbie каза...

Great Birthday card. Cute image. Thanks for playing along with us here at Speedy Fox and Friends challenge, we hope to see you again next week. Make sure to check out our challenge with Friends of SpeedyTV for more fun and more chances to win with Mark's Finest Papers, a Heinrich Co.