Последователи

сряда, 28 март 2012 г.

A Baby Card

Миналата седмица съпругът ми звънна малко преди обяд и вместо поздрав каза "Имаме бебе". Аз изпаднах в недоумение, защото ние наистина имаме бебе, но отпреди 7 месеца. Последва разяснение - една от неговите колежки родила бебче. Подготвяли й изненада букет и съответно им трябвала картичка, но да стане до обяд, т.е. имах на разположение около час, за да спретна нещо. Веднага се сетих за ей това печатче, което Маги ми беше разпечатала и което много ми харесва и все се надявах да ми се наложи да го използвам.
I will include it into the following challenges:



10 коментара:

pinky каза...

This is just adorable, love the colours of the papers. Thanks for joining us at LCI.
Pinky

Katya Kovacheva каза...

Много е разцъфваща, свежа и чиста, какъвто е и началото на един живот. Справила си се прекрасно, за малкото време, скоето си разполагала!

Unknown каза...

Много готена картичка :) Цветовете са супер а тази хартия на ромбчетата е страхотна :)

KalySto каза...

Много е красива и нежна! Аз не бих се справила толкова добре за час! Много ми хареса :)

Маги каза...

Уау, само за час! Браво, Вале, страхотно си се справила със задачата!

kami_bonbona каза...

Много е сладка и свежа! Супер :)

Deni каза...

Прекрасна е в това свежо зелено-символ на новото начало!

Диляна каза...

Страхотна е!!! :-)) Много много ми харесва :-)

Natallia каза...

Потрясающая открытка! Цветовая гамма - очень яркая и детская! А рисунок-то какой!.. Шикарно!

Svetla * каза...

Невероятно сладка бебешка картичка ! :)