Последователи

събота, 12 януари 2013 г.

The reading beauty

Привет, днес ще покажа тук едно комплектче от картичка и кутийка за подарък за една приятелка на дъщеря ми! Печатчето "Четящата красавица" идеално залепна за идеята, която имах за тази малка красавица. Разбира се, да я оцветя се оказа доста по-трудно, отколкото си мислех, защото досега съм оцветявала главно прави коси, а чупливата коса е доста сложно занятие поне за мен. След доста опити върху различни хартии (да си призная никак не обичам да правя тренровки и опити, обичам да ми се получава от първия път:))), накрая избрах две картинки, от които съм доволна и ги използвах за този комплект:
И тъй като нямах подходяща хартия за цвете, използвах филц, който идеално пасна като цвят, а се оказа, че сстават много хубави цветенца от този материал.


Ще покажа комплекта в:
Забавлятелство №15 - Любима цветова комбинация - червено и бежово е друга моя любима комбинация, а жълтото е за акцент:-)
I will enter it also in:

10 коментара:

kenli каза...

Прекраснота! Какво да кажа повече!И как си я оцветила тази косаааа. ПИрфектно!

Unknown каза...

Аууууууу супер е :) печата е много сладурски, а косата е просто перфектна ;)

Deni каза...

Чудесна картичка, страхотно оцветена и композирана!

Mila каза...

Вале, разкошен комплект! И оцветяването е супер - мисля че си се правила чудесно с косата! Радвам се, че включи тази прелест при нас в Мър-Мяу :)

Bo каза...

Много красива! Оцветяването е разкошно, а детайлите пасват идеално! Приказна е!

Dafi✿ каза...

Картичката и кутийката са разкошни! Много ми харесва как е оцветена косата и чудесния избор на цветове.
Поздрави:)

Маги каза...

Ех, че красавица! Много топли и приятни цветове. И комплекта и снимките са ти супер! ;)

Natallia каза...

На дворе зима, а открыточка передает весь колорит осени! Такой теплой и солнечной, но все же осени. Наверное, это из-за фетрового цветка. Настроение у открытки такое умиротворенное и душевное!

skylife каза...

Ммммм, тези цветове и на мен много ми допадат. Става ти едно тооопличко, като ги гледаш... Комплектчето е страхотно!

Em каза...

Наистина е голяма красавица! А и с книга в ръка, как да не я хареса човек :)

Гуш
Ем