Последователи

неделя, 14 октомври 2012 г.

I cherish friendship

Привет, днес ще ви покажа едно от много неща, които съм подхванала едновременно. Напоследък толкова много ми се оцветяват картинки, че вече натрупах 5-6 готови оцветени изображения, които ще чакат да бъдат използвани. Ето една есенна картичка с две сладки приятелки и тъй като забелязах, че най-често правя момиченцата с кестеняви коси (може би най-лесно ми се получава) реших да се упражня в оцветяването на брюнетки и блондинки. Мисля, че се получи добре:

Макар, че съм загубила тренинг в търсенето на подходящи предизвикателства, ето че открих няколко, в които да се включа:
 


13 коментара:

Lionelsa каза...

Толкова е весела и топла тази картичка! Носи много усмивки:-)

Диляна каза...

Чудесна картичка, изключително нежна и мила, изразяваща приятелството! Оцветяването ти определено много добре се е получило! :-) Май двете с теб тези дни сме на вълна Tiddly Inks :-)

Поздрави

Unknown каза...

Страхотна картичка :) големи сладури са брюнетката и блондинката ;)

Стефка каза...

Страхотна е! Топлите есенни цветове така сияят, като ярко слънце надничащо зад облак. А бе направо грейна и ме грабна твоята картичка!

kenli каза...

Да си призная, чудих се къде по- напред да гледам по картичката ти! На толкова малко пространство, безброй интересни детайли! Харесва ми и оцветяването ти! Особено на косите! Получило се е перфектно!

Маги каза...

Даже страхотни са ти се получили тези сладурани!:) Косите си ги оцветила перфектно!

Miss Emerald каза...

Вале, много емоционална картичка, поне за мен, защото нахлуха много, много спомени, които са доста приятни! Сетих се за един точно такъв момент с една приятелка от детството! Невероятна красота е тази картичка!

Peet каза...

Wonderful!!
Thanks for joining us at the Pretty Little Ribbon blog.

Natallia каза...

Какие девочки милашки! Осенни цвета, но открытка очень теплая, веселая, как будто летняя! Очень нравится!

Em каза...

Много симпатичен печат! Чудесно се е получила тази картичка!

Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

ccroll каза...

Lovely!!! So cute!

Мира каза...

Много усмихната картичка :)
Благодаря, че се включи в октомврийското предизвикателство на Двете Елши!

Dafi✿ каза...

Приказни цветова комбинация! Поздравления за оцветяването! Поздрави:)