Последователи

сряда, 28 септември 2011 г.

Black and White Embossing Card


Предизвикателството на Щурчо (Красимира Иванова) КФП №85 Черно и бяло много ми допадна и ме вдъхнови да направя и аз картичка в тези класически цветове и в нетрадиционна форма. Всичко по картичката съм направила с печати и ембосинг пудри - черна и бяла. Ембосингът си остава любимата ми техника, въпреки че много ми харесва и оцветяването на различки картинки. Не мога, а и май не искам да се ограничавам само с един стил;)
I will enter it also in The Pretty Little Ribbon Challenge #2 Monochrome

15 коментара:

Deni каза...

Прекрасна е! Поздравления!

slan4eva каза...

Чудесно се е получила!Цветето е като морска пяна!Успех !

bejko каза...

Много интересна!А интересното е ,че днес с теб сме на една вълна.След първата ми чернобяла картичка направих втора която смятах да публикувам утре,но ще я публикувам днес.Виж за какво става въпрос...Поздрави!

Miss Emerald каза...

Страхотна е картичката, толкова е елегантна и много, много шик!

bejko каза...

Благодаря ти за коментара!Но при твоето страхотно представяне смятам да не я включвам.А и при това съм се записала вече с една!Не държа всичко което правя да минава през предизвикателствата:)-важно е процеса на изработване да ми носи радост и настроение.Поздрави и усмивки !И от сърце ти пожелавам късмет!

Handmade_by_MaDe каза...

Оооо....много,ама много е красива!Поздравления и успех! :)

Cvety каза...

А и най-вече не е нужно да се ограничаваш с една техника :)
Цветето ти е уникално и съвършено, определено черно-бялата тема те е вдъхновила доста.
Успех ти желая отново!

Sarah каза...

This is beautiful, I love the black and White colours. Thank you for joining us at the Pretty Little Ribbon shop challenge. Sarah x

Svetla * каза...

Невероятно красива картичка ! Цветето се е получило уникално !

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Valchen , този печат ми е любим. Много го харесвам във всякакви изпълнения. Твоето черно-бяло ембосване обаче му придава прекрасен чар.Харесва ми и черно-белия текстилен десен на хартията, която си ползвала и нестандартната форма..
Справила си се чудесно с Черно-бялата тема и ти благодаря, за участието в предизвикателството при Картичкофуриите, тази седмица.

kami_bonbona каза...

Много красива черно-бяла картичка.Всичко ми харесва в нея.Браво!

Petya каза...

Много е стилна тази картичка - просто нямам думи!
Поздравления и успех!

Daira каза...

Прелестна е ! Различна и оригинална!
Поздравления и успех в предизвикателството!

Mila каза...

Страхотна е :) Много стилна !

Елена каза...

Много стилна и много нежна картичка! Поздравления!